Tell me Why

Vi lär oss av varandra.

Ska snart ut på en PW. Har hetsat idag. Jag blir så förbannad på mig själv (som vanligt) vill bara slå mig både gul och blå och skära sönder hela mig. Men jag gör det inte. Jag ska snart iväg,iväg på något som kommer göra det lite bättre ett tag. Jag ska göra en resa. Orolig över maten. Men jag tror det kommer att släppa. Har pratat med psyk idag igen. Jag ska sluta med medicinerna ett tag och börja med lite starkare Atarax igen. Ska troligen börja med medicinen igen om några veckor. Men får se hur jag mår då!

Tell me why does it have to be like this?
Tell me why is there something I have missed?
Tell me why cos I don't understand
when so many need somebody
we don't give a helping hand
tell me why?

ks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0