You're the queen of everything

Att aldrig få vara bäst.

Jag har en mycket god vän. Hon har dom tre essen (sss) smart, snygg och smal. Hon kan få vad hon vill, vem hon vill och när hon vill. Hon gillar mig mycket och jag gillar henne. Men jag har bara ett "litet" problem. Jag kan aldrig riktigt vara mig själv fullt ut och jag känner mig otroligt ful och tjock i hennes närvaro. Inte nog med de så är hon otroligt smart. Ibland dummförklarar hon mig omedvetet. Hon måste alltid ha rätt även om jag vet att jag för en gång skull skulle ha det. Detta påverkar mig neggativt. Jag sjunker med henne, trycks ner och får svårt att andas. Försöker alltid göra henne till lags för då är det som bäst.

Detta är väldigt jobbigt för mig. Jag älskar verkligen denna personen av hela mitt hjärta men endå blir det så fel.

Nu ska jag sova (snälla snälla snälla) klockan är ställd på 05.40 God natt med er.

ms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0