Vita Rosor + Kryddor

är vad som pryder vårt bord nu.

Jag gillar färska kryddor. I alla fall att pryda saker med, det ser så frächt ut.

Sitter just nu med min kaffe och känner mig ganska sliten. Kom hem vid 01.00 i natt efter en trevlig kväll med lite kamrater, blev dock ett glas vin för mycket. Inte för att jag blev full utan för att jag fick sån sjuk ångest över alla kalorier man omedvetet får i sig. Kan ni fatta att 1dl vitt vin kan innehålla 70kalorier och i ett glas häller man upp nästan till kanten, så det blir i alla fall 2dl. Alltså 140kalorier i ett glas vin och jag drack 3. Ni kan ju räkna ut själva. FY FAN VA KALORIER. Men får glömma det idag och se frammåt.

Förövrigt har jag blivit krasslig också. Ont i halsen och täppt i näsan med feber. Men blir att knarka tabletter och nässprey för dagen är fullspeckad med roliga aktiviteter.



jnkb

ÅÅÅ vad jag längtar till sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0