Vingklippt ängel

Jag kommer att gå till bibblan.

JAG kommer att låna en bok. Jag har sakt det innan men jag säger det igen, jag är dyslektiker. Jag har alltså problem med att läsa och skriva. Jag har inte läst många böcker i mitt liv (inte ens i skolan). Den senaste bok jag läst var Ego Women med Carolina Gynning. Jag tyckte den va superbra men det tog låååååång tid att läsa den. I vanliga fall brukar jag tröttna på en bok efter 30-50sidor.

Men nu fick jag inspiration igen. Läste en bra blogg där en tjej hade skrivit en bokrecention om Vingklippt ängel och jag blev såld. Bara MÅSTE låna den bå bibblan. Hoppas jag tar mig igenom den.

Nähe... nu ska jag snart börja med mitt vanliga kvällsliga så jag kanske kan sova sen!

n

Vackra Lindsay Lohan

Natti Natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0