Struggel

I try so hard to fight myself
my own worst enemy.

Jag måste övervinna migsjälv. Min rädsla för misslyckande. Alla människor mysslyckas i sina liv. Jag ser allt från den mörka sidan just nu. Jag är verkligen inne i en ÅNGEST period. Allt jag gör så hatar jag migsjälv. Allt från min kropp till hur jag går eller hur jag pratar. Jag blir rädd för att prata för jag är rädd för att göra bort mig eller säga fel saker.
Det är inte normalt.

En gång i tiden var jag en ganska norml tjej (allt är relativt). Jag kunde gå ut utan att tänka på mat. Det är vad som gör mitt liv så ångestfyllt just nu. Min ständiga tanke på MAT. Det är så sjukt jobbigt. Och jag mår inte bra av de.

Fick en kommentar om att söka hjälp. Jag har aldrig gjort de innan. Det skrämmer mig. Som allt annat här i världen just nu.

ref

I´m scared.


Kommentarer
Postat av: Saari

Går fram och ger en kram Ångest yttrar sig på olika sätt från människa till människa, men glöm bara inte bort ditt värde! Jag försöker tänka på att andra människor nog tänker mer på sig själva än på andra, det vill säga - de märker inte hur andra egentligen ser ut eller gör för att de undrar om de använt för lite mascara eller funderar på vad de glömt skriva ner på inköpslistan.



Tack för peppningen i min blogg :)

2010-05-10 @ 15:37:20
URL: http://dissociativ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0