Spegel Spegel

Frukosten ligger i magen och skvalpar...

Jag vet inte vad det är för fel på mig just nu. Jag känner mig aldrig mätt. Känns som om jag skulle kunna äta hur mycket som hellst innan kroppen säger ifrån. NOT GOOD! Kollade mig i speglen och fy fan vilken ångest jag fick. PANIK PANIK. La mig ner på golvet och önskade att jag aldrig fötts, att jag bara skulle försvinna från denna värld. Hjärtklappning och blev till en isbit. Tog tag i mig själv och reste mig upp efter 10min helt skakis (blir jag alltid när jag reser mig upp) Nu känner jag mig en aning bättre och har lovat mig själv att inte kolla i speglen mer idag!

In:
Gröt
knäcke
kaffe

Min frukost idag ca: 250kcal. Blir nog inget mer tills i eftermiddag då jag ska fika med tre kompisar. Om jag känner att jag skulle kunna faila (alltså hetsa) har jag lite sallad i kylen som jag får börja knapra på. NÖDLÖSNING.

Nu ska jag ut med vovvi sen blir det gymmet och kanske lite solning i det fina vädret. Låter som om det blir en bra dag idag (förutom fikat då).

eytrh

Stay Strong <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0