Sommar ångest

Sommarvärmen kom fort.

Vi fick gäster igår. Gansak många och fina sådana. Vad skulle jag ha på mig? Det va varmt och fint väder så det lutade åt sommarkläder. Jag gick till garderobben. Öppnade den. Konstaterade att jag inte har några sommarkläder. Provade, blev ledsen. Ropade på mamma. Mamma kom. Visade, jag började gråta. Och så kom det. Jag började hyperventilera, kallsvättas, panik och kände mig svimfärdig. Mitt framför min mamma när jag sa hur fet, ful och äcklig jag kände mig i alla kläder. Mamma blev asförbannad. Jag fick sätta mig på golvet för att inte ramla, benen bar mig inte. FUCK.

Tillslut fick jag på mig något fult. Kvällen blev okey med rolig utgång. Men oj vilken ångest jag fick över sommarkläderna.

egr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0