Single Ladies

Jag vill ha en man ;)

HAHA... låter kanske lite desperat men så illa är inte fallet. Jag känner mig bara väldigt ensam just nu. Trotts många vänner vid min sida så saknar jag en viss kärlek. Någon att somna bredvid och vakna av en puss på kinden.

Jag har aldrig riktigt haft en riktig pojkvän. Sorligt men sant. Jag vet inte riktigt varför? Men jag blir så osäker när killar kommer fram, jag vågar inte va mig själv. Får för mig att dom skulle tycka jag är för fet, för ful utan smink. Vem vill ha en fet och ful tjej? Inte jag...

kk
Såå söta.
Och hon är så fin.

Kommentarer
Postat av: Miss A.M.

Jag har faktiskt inte heller haft en riktig pojkvän! :o Men kommer väl till det förr eller senare...

2010-05-28 @ 17:57:14
URL: http://anonymousrockstarlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0