Rastlös med myror i kroppen.

PANIK panik PANIK panik

Mina men kliar, kroppen vill röra på sig men huvudet tar sig knappt från kudden och hostan förstör mina lungor. Jag som i vanliga fall tränar i stort sätt varje dag. Det är sjukt jobbigt att då ligga still i två hela dygn.

Inte nog med de. Jag kan tycka det är skönt att vara ensam hemma så här under dagarna. Är ju inte så ofta man får vara de. MEN då får jag tid att tänka och ibland blir det då för mycket tankar som snurrar, för STORA tankar. Detta kan ressultera i antingen i hetsätning eller att jag gör något annat dumt. Men vafan, ska jag inte kunna va ensam hemma utan att göra såhär. FAN blir så besviken på mig själv. INGET SÅNT IDAG TACK.

In:
Gröt ~ 200kcal
1Macka med leverpastej och gurka ~ 100kcal
Kaffe ~ 10kcal


Jag berättar hur det har gått sen!

wef

Lindsay Lohan & hennes syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0