När solen inte skiner mer.

Iblad känns det som om solen aldrig kommer upp igen.

Livet fylls av hopplöshet och önskan om vartannat. Dagen har varit extremt jobbig och efter de fylls hela jag av kännslor som gör att jag känner mig extremt misslyckad. Jag frågar migsjälv varför jag gör såhär. Jag i stort sätt misshandlar mig själv. Men när man blir misshandlad får man oftast ont men det är det där onda som jag tycker om.

Mina få timmars sömn om nätterna gör mig frustrerad. När jag ligger där och alla tankar surrar som i ett getingbo. DET GÖR MIG GALEN. Jag sätter på avslappnings cd på datorn för att kunna koppla av, men efter en stund hör jag inte äns att den är på. Jag hör bara mig själv och mina dumma tankar.

In:
Gröt
Kaffe
Mango
Mat (typ kött och potatis)
2mackor med ost
och sen blir det te.
= ca: 800kcal

Fööööör mycket och ångest över de...

kd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0