Misslyckande övergick i hopp.

Jag har just avnjutit en härlig ångestattack.

Jag skojar inte om jag säger att jag kan va den mest idiotiska och klantigaste människan i världen. För några veckor sedan laddade jag hem picasa för att kunna snygga till mina bilder lite. Bara det att till helgen kommer det massa folk hem till mig och jag vet att vissa inte riktigt kan hålla tassarna borta från min dator. Så jag planderade att ta bort min thinspo mapp med ca: 2000st bilder. De jag inte fattade va att om man tog bort den helt, så försvann den även i  min vanliga mapp på datorn. När jag såg de fick jag PANIK. Mamma undrade vad jag höll på med när jag helt plötsligt började skrika sjukt högt och blev förbannad. Kunde inte kontrolera mig själv.

Allt detta stängde jag in på mitt rum där jag totalt bröt ihop. Ja ni vet ungefär hur de är. En halvtimme bara låg jag i sängen helt kallsvettig. Aja.. no details.

Så nu satte jag mig vid datorn igen och kom på den briljanta iden att kolla "papperskorgen".  Kan ni fatta att det va som himlen öppnade sig. Finns gud trotts allt ;) Där va alla mina underbara bilder (jag hade tagit bort många mappar). Så nu är jag happy happy. Men hur korkad får man va.

lkn

Nu ska jag lyssna på lite musik,
skriva och sen lösa korsord
för att förhoppningsvis somna innan 03.00
Käre gode gud ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0