Mamma och det står bakning på schemat.

Ni ska bara veta vad som finns i min kyl/frys....


Klockan är inte 10 men mamma har hunnit baka tårta och kakor redan. Jag vaknade runt sju av att det skramlade i köket. Mamma var igång att baka. Luktade supergott när man kom upp. NYBAKAT. Fattar ni varför jag blir tjock!!!!
Jag menar just nu har vi 2sorters bullar,kakor med choklad, kladdkaksmuffins, sega rutor, dumlekakor i frysen. Det va ett par här och fikade typ någon dag i veckan och han sa: bakar ni alltid? njaaa....nästan, sa mamma. Då sa han: jag skulle gå och äta hela tiden för det är så gott.

Jag kan tala om att min mamma är ca:167cm och väger 57kg. Jag fattar inte! Hon kan äta hur mycket kakor som hellst. Vi är en familj som rör oss i stort sätt hela tiden, inga soffpotatisar direkt. MEN HON GÅR INTE UPP ETT GRAM.

Jag ber henne att inte baka så mycket men det är hennes hobby, hon måste alltid ha något att bjuda på eftersom det alltid kommer folk just till oss, det är verkligen ALLTID FOLK HÄR. PANIK jag vill flytta NUUUU NUUU.

Skrek till och med till henne här om dagen, du gör mig till en fet kossa. hehe

Ibland blir jag bara äcklad av allt men ibland bara ropar frysen på mig. Alla godsaker som ligger och väntar. Där av har det blivit att jag har spytt så mycket på senare tiden. Har typ tagit tre grejer ur frysen och slängt i mig de för att sedan spy upp det när ÅNGESTEN DÖDAR MIG.

Okey! FÖÖÖÖR mycket snack här. Nu ska jag städa och gå en PW. Får gäster i eftermiddag.
RFE

PUSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0