Livet?

Funderingar över livet.

Sitter och kollar på Facbook. Många av mina vänner har gått vidare med sina liv, jag står still och stampar. Dom hittar på roliga saker, jag sitter hemma och tråkar. Dom vågar ta chanser, jag är feg. Vad är det för liv?
Okej, min dröm är verkligen att jag ska bli riktigt smal och snygg med ett framgångsrikt jobb och hitta en kille som älskar mig för den jag är. Men är inte det allas dröm? Kommer min dröm gå i uppfyllelse? jag hoppas det.

Just nu drömmer jag om en långresa till USA. Jag vill dit nu, men det får vänta, jag måste bli smal först.

rtg

I like <3

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ditt liv kommer inte gå vidare förrän du blir frisk. Förrän du kan fokusera på andra saker än din vikt. Det är därför du upplever att andra "kommer någonstans", de har annat fokus. För dem skapar inte mat ångest. De lever NU, inte sen "när de blir smala".

Innan du hamnar djupare i den här soppan, sök hjälp...



/FD anorektiker som nu har ett LIV

2010-05-09 @ 21:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0