Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Varför?

Den frågan ställer jag till mig själv varje dag. Varför gjorde jag si och så? Jag kan verkligen inte skriva hur jag känner idag. Det är bara skit. Dagen började så bra och avslutades så dåligt. En stor fettokorv. Jag HATAR KORV. Varför? Varför? Varför?

Varför får jag sådan ångest av mat? Jag vet att jag inte är smal och innerst inne vet jag att jag inte är sjukligt fet heller, bara lite mullig. Jag menar om man ska gå på BMI ligger jag just nu mellan 21 och 22. Jag ska ner till under 19. Det är bara ett måste. Jag mår så dåligt just nu. Men ska inte spy. JAG SKA INTE. Jag ska ta en atarax och försöka dempa ångesten en aning. Men hjälper de? njaa vet inte, NEJ!

FAN FAN FAN FAN...

Dagens In:
Gröt~200kcal
Kaffe~10kcal
Sallad~150kcal
Kaffe~20kcal
Korv~säkert 400kcal
Godis~200kcal
=
980kcal

Dagens Ut:
1timme PW ~200kcal
Gym ~200kcal
15min löpning ~150kcal
=550kcal

Kan inte fatta att godiset och den där äckel korven slank ner i min mage. Som sakt, jag vill spy men ska inte!



Sov gott mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0