I've seen blood on hands

Jag vill inte minnas, jag vill glömma
men bilderna dyker upp hela tiden
.


Jag minns dig blodig. Jag skymtade dina ögon bakom allt blod. Jag blev rädd och gömde mig. Hittade ett bra ställe, under sängen. Där kunde ingen se mig. Ingen visste att jag va där. Jag blundade hårt och kramade min lillagubben häst. Minns att jag började gråta, kunde inte sova på hela natten. En mardrömsnatt jag sent kommer att glömma. JAG VILL GLÖMMA. Kan inte alla bilder, alla skrik och allt blod bara försvinna från mig. BORT med allt.

Jag har rivmärken i mig som aldrig kommer att försvinna. Du rev sönder mig redan som barn din jävel!

jnk

Snälla försvinn ur mitt liv, du gör allt bara värre.
Hjälp mig ur detta. Jag orkar inte mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0