Hurt o it hurts

Aj, min mage.

ALLTID på morgonen efter frukosten får jag så JÄTTEONT i magen. De hugger i den. Jag vet förvisso om det, men sjukt jobbigt. Jag har börjat fundera på om det kan va kaffet? men vad ska jag göra utan mitt morgonkaffe?? Haha... hur ska jag kunna överleva utan de? Kanske ska tesa ett par dar utan, just bara på morgonen och se om huggen slutar. FÖR DE GÖR SJUKT ONT. hehe!

I morgon vill jag kunna träna. Men vet helt ärligt inte om jag kommer klara de. Jag har fortfarande dunderhuvudvärk ibland och mina ögon smärtar bara jag kollar åt sidorna. Snyter mig stup i kvarten. MEN jag hostar nästan ingenting längre. WIHOOO ;)  Jag börjar se ljuset i tunlen på denna hämska förkylning i alla fall. Nu ska bara locken i öronen försvinna också!

kaffe
Igår åt jag de första riktiga Jordgubbarna,
de va underbart!

Vi hörs lite senare! puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0