Hej mina små vänner, nu tittar ni fram.

Nu frodas mina små rackare.

Jag har varit ute lite i solen idag. Jag kan konstatera att jag ser mer eller mindre ut som ett lakan. Pinsamt men vad tusan ska jag göra? Jag får skylla på mina päron som inte gav mig lite av deras negerbruna färg, jag fick helt enkelt nada.

När jag va liten hatade jag mina fräknar. USCH vad jag tyckte de va fult. Men idag är jag väldigt tacksam över att dom existerar på min kropp. Det är nämligen dom som gör att jag över huvud taget får färg på vår och sommar. Så idag har mina små vänner till fräknar tittat fram (mest på armarna).

Hoppas ni har haft en bra dag i värmen. Helt underbart tycker jag. MEN jag hatar att visa mina ben. Mina ådror är så tydliga och blåmärken får jag bara jag nuddar något. FAN.

fröken fräken
Tyvärr kommer jag inte i närheten av hennes snygga fräknar.
Hon är brun, det är inte jag.
Men jag är blond och har mörkblå ögon. De ni...
Hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0