För att musik får mig att känna

Kan inte sluta lyssna på musik.

Om det inte är hemma på datorn så är det i mobilen, i bilen, på stan eller till och med i kyrkan. Musik är underbart i alla dess former. Jag kan bli så glad men också så oerhört ledsen och besviken. Musik får mig må bra och musik får mig och må dåligt. Konstigt egentligen, så dubbelmoraliskt.

Annars hara det varit en ganska okej dag. Kanske inte riktigt i matväg. Åt en ganska "normal" portion mat hoss farmor, drack 2koppar kaffe och tog bara lite paj. Nu har jag druckigt lite smoothie. Denna veckan som kommer ska bli riktigt bra.

rwtg

Nu ska jag fortsätta att kolla på underbara Bridget Jones dagbok. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0