För att jag är ett stort FAIL...

Varför känner jag mig alltid fel?

I fredags va jag ute med lite kompisar. Jag passade inte in. Alla va så snygga utan jag. Jag va det svarta fåret. Varför vill dom ha med mig?

När jag tänker på detta blir det ofta att jag hetsar. Eftersom tankarna snurrar kring att jag redan äre den fulaste människan på jorden, så varför inte bli ännu fulare. Det slutar alltid med ångest och att jag spyr. För att om jag blir smal kommer jag i alla fall bli snygg kroppsligt. JÄVLA TANKAR.

Så idag har det varit ett stort fail och ångest för vad jag gjorde i natt. Ingen har sätt än. Men det blev ganska tydligt. Jag får säga att jag bränt mig på en plåt. HATAR ATT LJUGA.

Nu ska jag träna.

mj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0