Bort iväg till ingenstans...

Mina drömmar är konstiga och hämska.

Jag brukar inte komma ihåg så mycket av mina drömmar. Men inatt vaknade jag av att jag hade hetsat världens största kanelbulle som jag hade gömt under jackan. Detta visar bara hur STÖRD JAG ÄR. Ärligt, jag tänker på godsaker i mina drömmar. Vadå....ÅNGEST

När jag är vaken, alltså just nu drömmer jag om en resa till London eller en långresa till Australien eller Thailand en månad. DE skulle inte sitta fel. Försvinna från allt, börja om med nya krafter. Tänka över allt. Just nu blir allt bara mörkare och mörkare i livet, jag behöver lite ljus. Bara ett uns! Men jag är säkert inte värd de, varför skulle jag få må bra?

I´m broken

jnbm
Jag vill kunna bli brun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0