Bitterfitta

Haha..jaa precis så känner jag mig.

Eftersom det regnar ute och jag MÅSTE GÅ UT så känner jag mig ganska bitter. Tur att det inte är någon hemma, för då hade den personen fått ta mycket skit, hehe!

Jag har börjat gräva i mitt förflutna. Det är jobbigt. Funderar på att skriva en liten tidslinje om mitt liv. På ett sett mår jag så dåligt över att tänka på det men på ett annan så är det skönt att få skriva ner sina tankar. Set har hänt så mycket. Är allt mitt fel? vad kunde jag ha gjort? vad ska jag göra nu? Det är tankar som stndigt dyker upp i mitt virriga huvud.

In:
½port gröt
1macka med skinka
chai te
=200kcal

Men nu ska jag ut och bränna fett ;)

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0