Wanna be

Jag vet, jag vet!
Alla pro-ana skulle gråta om dom läste min blogg.
Jag är en äkta wanna be.
Men jag slår vad om att en dag kommer jag nå min målvikt, jag kommer va snyggt smal och mina nyckelben och höfftben kommer va supersnygga.

Jag är påväg, men att ändra min livsstil är inte det lättaste.
Jag har aldrig varit direkt osund utan har alltid tänkt på min mat.
För en tid sen va jag riktigt smal, näst intill snyggt smal.
Jag vill tillbaka dit och ytterligare lite till.
Fler kilon ska trilla av mig, mer fett ska bort.
Jag har bestämt mig att så länge jag lever kommer jag att sträva efter att bli smalare tills mitt mål är vunnet.

Thinspo:

jnkjn
Snygga lår

jnkkjn
Armarna

t

Höfftbenen <3

Nu ska jag iväg och träna!

Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0