The Hills

Jag bara älskar den serien.

Besatt är ordet.
Jag älskar att se överklass människorna, det rika livet och alla snygga kläder och människor.
Jag är nog inte ensam om att drömma mig bort till deras liv för en halvtimme.
Men jag låter mig göra de.

Självklart känner man lite press på sig själv, för deras kroppar är inte att leka med.
Får försöka intala mig själv om att dom har så mycket pengar att dom kan ha sin egen tränare, egen kost cotch, kunna äta ute varje måltid (alla goda nyttiga sallader som man äldrig orkar göra hemma) och operera sig på alla bra kleniker... listan kan göras lång.
Inte direkt det vanliga svensson livet där minnsan.

km,vjh
Vadå älska hennes kropp. Och hennes stil. OOOO MY GOOD

,.KJB
Jaa.. dom kan ha på sig ALLT och ändå se snygga ut!
FAAAAN för dom!

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0