Sex Rehab With Dr Drew

Kollar just nu på MTV.

Livet är tufft, jävligt tufft i vissa situationer. Fy vilka starka människor det finns. Helt SJUKT.
Vi alla har varit med om saker, antingen mer eller mindre.
Jag kan själv känna igen mig bland de människorna som befinner sig på detta stället. Jag är ingen sexmissbrukare, men jag är medveten om att jag missbrukar både mat och träning.

Personligen är jag uppvuxen med en pappa som är alkoholist och misshandlat mig psykiskt och mycket mycket mer.Vill inte riktigt skriva allt i bloggen. Tänk om någon fattar. Inte för att jag har berättat mina upplevelser för någon, ingen vet. Men jag blir ändå orolig.

Jag har många gånger varit rädd för att dö (bli dödad),men jag har funderat på att ta mitt liv för att jag inte orkat längre. Har försökt två gånger men inte riktigt lyckats, både för att jag bangat ur och för att jag tog för lite tabletter. Men ingen fattade.

Jag har allt innombords, ALLT finns i min kropp, i min äckliga feta kropp. Jag tar ut min ångest på mig. Mitt hat jag har från min pappa och hur sårad jag verkligen är.

Pallar inte skriva mer nu, har så svårt att uttrycka mig i text. Har redan blivit ett förlångt inlägg, säkert ingen som orkat läsa men what the fuck.
Uppdaterar mitt matintag när jag lugnat ner mig lite och kollat klart.

Puss sålänge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0