Let it out

Depp talk

Jag vet att det blir mycket depp inlägg om allt tråkigt som jag känner i mitt liv, ångest m.m.
Men det är här jag lixom ger uttryck för hur jag känner.
I verkliga livet ler jag som vilken glad människa som hellst fast att det brinner i mitt hjärta.
Men det är väl de en blogg är till för?
Blir som en liten extra dagbok.

Idag vet jag inte om jag ska vara glad eller ledsen.
Funderar på hur veckan kommer se ut,
hur jag ska göra med maten osv.

Antingen påbörjar jag ABC eller kör mitt egna race och börjar lungt med varannan dag 500kcal/800kcal.
Funderar starkt på att köra det strikt denna veckan och sen börja med ABC.

kih


Hörs senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0