I Hate Myself Today...

Vad tror ni det relaterade i?
HETS

Asså fy fan va klantigt.
Jag har inte hetsat på mer än en vecka och så ska jag faila idag.
Jag skyller allt på min kära mor som vill att jag ska dö i fettma eller nått...

Vaknade i morse av att mamma va på mitt rum.
Hon la dit GODIS.
Tranan hade tydligen varit där sa hon (barnslig är hon, men hon tycker det är kul).
Så det första jag får på morgonen är godis och inte nog med det så är det voffeldagen.

DAGEN VA DOMD FÖR ATT FAILA.

(spytt tre gånger)

Jag tänker inte äns räkna kalorierna idag för jag kommer bara få panikångest eller nått då.
Vet redan att det är too mutch.

Därför ser jag framåt nu, mot smalare tider utan massa skit i magen.

jhb

Stay Strong <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0