Feeling so emty

Jag känner mig extremt ful.



Sitter nu och har vänt upp och ner på hela garderoben.
Det är lördag och jag ska träffa mina vänner och det kanske senare blir utgång.
Joo... de ska bli jätteroligt att träffa dom och umgås med mina underbara,
MEN... jag är så extremt ful, alla mina kläder sitter så fult på mig.
Känns som alla valkar bara hänger över, att fettet bara dallrar.
JAG HATAR MIN KROPP.

Blev ett par jeans med en  oversize topp och en kofta över de.
Försöker dölja så mycket som möjligt av min bleka hud.

Hoppas verkligen att kvällen blir bra för min del, jag behöver det just nu känner jag.

Blir lite Thinspo, det gillas alltid =)

kjh

Skin & Bones

Kommentarer
Postat av: alice.

hon är så makalöst fin!

2010-03-27 @ 21:25:42
URL: http://sommarregnsdans.bloggplatsen.se/
Postat av: b

Hatar när man har såna dagar, inget passar och man vill dra täcket över huvudet.



Hennes ben. Helt sjukt fina!

2010-03-28 @ 14:45:51
URL: http://nevertoothin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0