Dont Cry

Jag vet inte ens varför jag gråter?

Om det ska va lite girls talk så kan det där med att jag bara helt plöttsligt kan börja lipa handla om att jag ska ha mens nu i dagarna. Har typ bara mens 3-4gånger om året. Lite lite men vafan jag hatar mens.
Jag får ont i ryggen, magen och den blir svullen får finnar blir sugen på saker och jag blir så oerhört kännslig över saker och ting. Jag börjar gråta för allt. Vilken mes jag är, haha.

Dagen började sådär.
Har ätit både gröt en skiva lingongrova med leverpastej och gurka + kaffe.
Kan ni fatta ett en skiva lingonlimpa innehåller 89kcal sjukt mycket men den är så sjukt god.
Kan göra en liten deal med mig själv att det ändast får förtäras på helgerna! hehe

Frukosten gick på 300kcal (MYCKET)
Så nu får det bara bli nått litet mer till eftermiddagen/kvällen

kbn

Ha en bra dag and STAY STRONG BABES ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0