Utan dig är jag dåsig, med dig är jag dåsig.

Min sömn och mitt lilla piller.

Ska upp 05.40 i morgon. Därför får jag en liten panikkännsla av att jag MÅSTE sova (alla vet ju hur det går då). Jag tar mitt lilla piller, inte ett utan två eller kanske tre. Man ska bara ta en (i alla fall jag enligt min läkare). Men det funkar inte med bara en och ibland måste jag ta tre eller fyra stycken för att jag ska kunna sova och sluta tänka. Bara de att jag blir så dåsig på morgonen efter. Känner mig lite extra yr och så. Men skönt att få somna innan klockan slår 1 eller2 när man ska upp så tidigt.

Såå. Jag blir dåsig om jag inte tar och blir dåsig om jag tar (för många) hehe... Aja ni fattar ;)

Därför ska jag nu lyssna på lite avslappningsmusik och försöka sova. Försöka stänga av hjärnan från allt.

,

ÅÅÅÅÅ Vad underbart detta ser ut.
Smalheten och miljön.
DÄR skulle jag vilja sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0