Tyskarna blir farliga...

Tyskarna vidare i VM

Ärligt tycker jag inte om tyskarna men jag tror dom kan bli riktigt farliga. Jag hatar tyskar. Dom är äckliga och arga människor (kanske inte alla). Men jag har varit där ett par gånger, dels för fotbollens skull och jag försökte prata tyska med dom men satan va sura dom blev när dom inte förstod och jag fick blanda med engelska. Klart man försöker göra sig förstådd på ett bra sätt. Men i Tyskland är det tyska som gäller annars kan man gå där ifrån.... Surt folk.

Har inte ätis så mycket mer idag. Tränat aset av mig och det är riktigt nice. Förbrännt ca:600kcal Wiiiii

Upp tidigt i mon igen! puss på er

re

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0