Solens upp och nedgång.

Minns knappt om jag sovit i natt, har sett solen gå ner och gå upp.

Är så illamående hela tiden. Skitjobbigt. Men om jag äter så känns det inte, så jag går typ och äter hela tiden för att slippa må illa (eller känns det bara så). Fick i mig fööör mycket kalorier igår 1560kcal. Blää för de. Idag ska bli bättre.

Solen skiner och jag ska till stan med en underbar vän. Ska bli så mysigt. Ska på studentskiva i morgon så måste hitta något ljust och ha på mig. Jag bär nästan alltid någon mörk färg pga att jag är så ljus och tycker jag ser ut som ett lakan i vitt. Men men är det studentdagar så är det.

Har börjat dagen med 1kopp kaffe och 2smörgåsar ala 150kcal.

kj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0