Överdos?

Nej, så farligt är det inte,

men jag känner att jag tagit lite för många Atarax idag. Har inte tagit det på dagen innan men nu i eftermiddags flög ÅNGESTEN PÅ MIG som en blixt utan förvaning. Så tänkte att jag skulle testa och ta några. En blev två blev tre blev fyra. Jag har bara tagit en till kvällen innan (det läkaren ordinerat) men har inte tyckt de hjälpt. Det slutade med att jag blev trött och lite lullig och höll på att somna hemma i en kompis säng, hehe.

Nu har jag tagit två till för att kunna somna tidigt idag. Så nu känner jag att jag förhoppningsvis kommer att somna och sova ordentligt. Det behöver jag för de va länge sen sist.

m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0