Min kropp är full av plattor. Plattor som jag INTE vill ha där. ÄCKEL PLATTOR

How did things get this bad?

Vilken jävla mardrömsdag. FUCK SJUKHUS. Jag vill aldrig mer dit och jävla läkare som tar fel prover m.m. Bara jävla stök och bök med allt. ÅÅÅÅÅÅ, ja ni fattar nog att jag är argoch frustrerad. Hmmm det kanske märks en aning.... ;) Nu har jag satans plattor över hela mig med sladdar och skit. BORT MED DOM. Jag får inte ta bort dom för då blir dom förbannade.


Allt detta innebar hets när jag kom hem. Jag fattar inte. VARFÖR?

In vid hetsen:
2mackor
2muffins
1kaka
cokladbollssmet för typ 10chokladbollar eller nått
glass


PANIK.PANIK.PANIK.PANIK.


Jag mår fan inte bra! Jag är äcklig och störd. Jag skämms över mig och mitt liv. Allt kommer sluta i en katastrof det känner jag på mig. Stackars min familj och mina vänner....


kl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0