Magont och fotbolls-VM

Jag kallar dagen halvbra.

Matchen slutade med 3poäng till oss men en lite sämre insatts från mig(enligt mig) så blev en aning besviken. Men säg de gångerna i mitt liv då jag någonsin blivit nöjd över en prestation? Ja, dom få gångerna kan lätt räknas på en hand

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om matdagen. Helt okej. Eller till och med ganska bra. Blev bara lite besviken på mig själv en gång (fick ångest efteråt, ville spy men jag hejdade mig).

Gick till pappa efter matchen. Dom skulle grilla men jag sa att jag ätit två korvar efter matchen som vi hade fått. Jag slapp att äta men tog lite sallad för sälskapens skull. OCH SÅ KOM BAKSLAGET, JAG TOG TRE MATCHEDAR POTATISGRATÄNG. Så jäääävla onödigt. Fy vad dålgt jag mådde. Hetsade väl upp mig lite väl mycket eftersom det inte va hela världen. Men just de att de va så onödigt. Sen har jag ätit 6st jordgubbar. Mumma.

Nu har jag bara ont i magen och ska kolla på Danmark-Kamerun. HEJJA HEJJA

In:
Frukost: 1macka + ett kokt ägg utan gulan + kaffe ~140kcal
Lunch: Sommargrönsaker med pyttelite pasta och köttfärs ~150kcal
Middag: Sallad + 3matskedar potatisgratäng ~ 100kcal
Fika: 6st jordgubbar ~ 50kcal
=440kcal

Ut:
2st PW ~ 300kcal
Match ~ 300kcal
=600kcal

kj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0