Hoppsan hejsan.

Nä jag blev ju inte alls bakis.....

Kände mig inte alls berusad när jag kom hem. Snurrade inte ens lite när jag blundade (det brukar det göra annars). Men skit också så skulle jag vakna vid lite över sju för att jag va så kissnödig. Inte bara att jag va kissig utan då kände jag även att jag va en aning bakis. Dum som jag va så gick jag inte på toa utan låg och vred och vände mig. Slumrade nog några gånger. Kl:10.00 satt jag på bussen in till stan och mådde som jag förtjänade.

Efetrsom jag drack ganska mycket igår så blir det inte så mycket in idag:
In:
F: 1macka + 1dl youghurt ~ 140kcal

Ljög för mamma och sa att jag hade fikat med en kompis på stan så slapp lunchen men ikväll ska vi äta hos några vänner. Vet att det kommer va typ något planka aktig mat så det får bli mycket frukt och sallad. MEN jag är även nervös över att vi kommer få tårta. Får se hur jag tacklar de i så fall! Hmmmm..... HOPPAS INTE!

Nu ska jag kanske gå ut och lägga mig en stund i solen. Har så svårt för att ligga still! HATAR DE. När man sitter vid datorn gör man ju alltid nått i alla fall!

öäd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0