Goo Goo Spanien.

Fotboll+jordgubbar=Sant

Spanien leder och dom är HETA. LOVE LOVE. ;)

Jag hade sån sjuk ångest innan idag. Innan mamma kom hem från jobbet. Jag fick sån sjuk panik och tänkte helt ärligt ta livet av mig för en stund. Istället blev det hets och spy. Så jävla onödigt. Jag hatar när jag gör de. JAG HATAR DET.

In:
Frukost: gröt+macka ~200kcal
Hets: 2bullar,2muffins,3kakor~500kcal = spy = 250kcal kvar
Middag: typ srönsaker och pasta~250kcal
Kvällsmat:10jordgubbar~50kcal
=750kcal

Ut:
2PW ~300kcal
Match~300kcal
=600kcal

Jag som hatar att läsa har faktist börjat läsa en bok (inte dåligt av mig, hehe). Men det tar tid. Det får ta den tiden det tar men jag är fast. Den är sjukt bra. Kanske kommer jag börja läsa mer i framtiden? Det vore nog bra för mig. Och lyckas ligga still ett tag är inte heller dåligt ;)

eftg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0