Fuck You Vårdcentralen

Det är såå sjukt.

Jag kan inte uttrycka mig i skrift hur jag känner just nu. Allt blir bara fel från vårdens sida. Det handlar om prover som ska tas som inte tas, brev som ska skickas som inte blir skickade och telefonsamtal som ska ringas som inte rings. Detta stämmer inte. Dom gör såååå fel. Dom vill kolla mitt hjärta nu och jag vet inte varför? vilken läkare som skickat mig? Tänk om jag har någon allvarlig sjukdom?

Jag blir rädd för hur man blir behandlad inom vården idag. Man glömms bort, man blir en i mängden och ingen lyssnar på just mig. Utan läkemedel skrivs ut som godis. Detta är ett system som inte kommer att funka i längden och det håller redan på att tas över av privata företag. UT MED VÅRDCENTRALEN (eller gör den hundra gånger bättre). Så idag ringde jag till ett ställe i stan som ska vara mycket populärt. TROR NI INTE ATT DET VA FULLT!!!!! Om jag ville skriva in mig där fick jag vänta till efter sommaren. PANIK. Jag vill veta vad dom har sett på mitt hjärta? Ta riktiga prover så jag får rätt värden m.m.

FUCK YOU...

En bra fuck you låt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0