Du tror dig veta så mycket.

Tack igen mamma!

Självklart blev jag väckt vid 06.30 idag utav min underbara mor. Tänk, jag hade kanske sovit till 8, är ju faktist ledig. Hon tror sig  veta så mycket om mig fast hon kanske egentligen bara vet hälften. Igår sa vi godnatt vid 22.30 och hon kasnke tror att jag gick och la mig då, fast sanningen är att jag kollade på klockan sista gången vid 3 tiden. Hon vet inte om att jag tar tabletter vissa kvällar/dagar att jag gör saker som inte är bra och om mina förhållanden hos pappa. Men hon tror hon vet allt om mig bara för att hon är min mamma.

Misstro mig inte. Jag älskar min mamma något makalöst. Men just nu går hon mig på närverna.

t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0