Besviken, På migsjälv... igen.

Jag säger då de.

Jag har kommit på felet med mig. Eller inte hela felet men i alla fall lite med matbiten. Det är så om jag börjar äta något har jag svårt att sluta. Jag blir lixom mer sugen. Om jag inte börjar äta så går det suuper.

Som idag. Mamma och jag hade ingen fika i frysen, altså kakor, bullar och sånt. Vi har ALLTID de i frysen eftersom det alltid kommer så mycket folk till oss (vänner och bekanta) som vill ha kaffe och fika. Jag gillar när det är TOMT för då blir det svårare at hetsa. Men mamma hade bestämt sig förr att storbaka och bad mig göra en kaka då hon skulle göra bullar. Jag tycker det är kul att baka men naktdelen är också att jag älskar kaksmet. Så när jag väl bakat klart kakorna så har jag ätit en hel kaka i kakdeg redan. Hmmm.... ONÖDIGT eftersom jag vet att vi sen brukar provsmaka efter. För när jag väl har börjat äta så bara skriker hjärnan efter MER MER MER. Jag blir som galen.
Fick därför spy sen. FAN FAN FAN.

In:
Frukost: 2mackor+kaffe ~200kcal
Lunch: risoni med lax ~500kcal
Fika: 1bulle typ 3kakor ~ säker 500kcal
Kvällmat: en clementin+ ett äpple ~130kcal
=1330kcal

Ut:
2st PW ~400kcal
Hemmaträning ~100kcal
=500kcal


Buhu... jag längtar INTE tills i morgon. Det kommer bli en jobbig dag både fysiskt och psykiskt. HJÄLP skulle behövas. BUHU.....

kln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0