Att bita på naglarna = bläää

Hemkommen efter en okej kväll.

Matchen gick bra. Inga fler skador tog jag med mig hem. Jag är glad och mamma mindre arg för de. SKÖNT.

Nu ikväll har jag varti på grillning med ett glatt gäng. Grillade majs, paprika och svamp. Blev super. Sen blev det lite glass till efterrett och det gillades inte (åt inte upp allt då jag inte fick ta själv, HATAR DE).

Just nu hatar jag mina naglar. De är fula och nerbitna. Tycker det är så vackert nu mot sommaren med lagom långa, vårdade naglar med ett fint sommrigt nagellack. DE vill jag ha...

Nu SKA det sovas. MÅSTE MÅSTE! Ja när man tänker så kommer det ju verkligen att gå.... NOT.

Puss på er!

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0