Taggad till tusen.

Jag blir så sjukt taggad av vissa bloggar.

Jag har hittat så många bloggar jag bara älskar att följa. Tyvärr kan jag knappt följa en bråkdel för annars skulle all min lediga tid tillbringas vid datorn och det har jag inte tålamod till.

Som en tjej som gått ner från 75kg till 63kg på bara några månader. 12kg ner. FAN VA GUTT tänkte jag. Jag kan också klara de. Kanske inte 12kg men i alla fall 6-8kg på några månader. Då skulle jag hamna runt 50kg och kanske bestämma mig för att stanna där. Fast de får man ju se då. Måste ha mina delmål och jag har gåt ner nu den senaste tiden. Måste fortsätta i den takten.

Det som är farligt är att vi har fri tillgång till typ kakor och glass på jobbet. Många tar en glass efter maten men jag åt några jordgubbar idag och det kändes toppen. Måste måste måste orka stå imot sötsakerna. MÅSTE.

taggad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0