Sprit...

ÅÅÅ Fuck.

Fick sjuk ångest innan. Blev typ mini hets bara för de, 3mackor, 1mango, 1chokladbit, 1dl youghurt m mer mango och en kaka. Allt sjöljde jag ner med 2klunkar 40% sprit. Allt va så jävla onödigt. Inte alls på hetshumör men har inte spytt i alla fall, blev sjukt sugen på de men höll mig = BRA. Första dagen på länge med inget spy.
Kände ett litet lugn efter spriten som sakta brände genom min strupe och nu ligger i magen och skvalpar med allt annat äckligt.

Hoppas verkligen att spriten inte sitter kvar i kroppen i morgon. Ska upp och köra vid kl:7 men så "lite" måste väl endå gå ur. HOPPAS.

Jag som hatar sprit, alkohol och allt som har med skiten att göra, endå tar man till de. BESVIKEN.

Orkar inte mer just nu. Ska fortsätta att kolla på Rehab whit DR.Drew nu. AS BRA PROGRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0