Solsken, värme och matångest

Värme, för HÖG värme.

Jag vill verkligen inte klaga på värmen. MEN jag va så sjukt sugen på att ut och springa igår men det gick bara inte. DET VA FÖÖÖR VARMT. PANIK. När jag inte kan träna så mycket och när jag vill får jag bara mer matångest. Jag gick ändå upp kl:05.00 i går morse och då va det svinit kalt, då blev det bara en kortis proimenad med hunden innan jobbet.

Jag har sovit över med ett par vänner i natt. Jag tycker det är sjukt svårt att sova över pga av allt som jag måste göra på kvällarna innan jag går och lägger mig. Kunde bara göra lite igår som gjorde att jag inte kunde sova så bra. MEN MEN.

Har blivit för mycket mat också och jag känner mig som världens fetaste, tjockaste, fulaste och äckligaste person just nu. Har inte direkt någon lusst att visa min feta mage, fula ben och äckliga armar för någon. Men kan inte direkt klä mig med byxor och tjock tröja nu. DÅ DÖR MAN.

Fuck life just nu...

Ikväll blir det fest och i mon blir det schteeeek.

mmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0