Sluta dröm om det ljuva livet.

Dålig uppdatering.

Just nu är det mycket med allt. Försöker hålla mig så långt hemmifrån som möjligt. Tror det är därför jag pendlare så i vikt. Jag är ständigt i obaland med mig själv, jobbet, träningen och maten. Inget vill gå min väg.
Jag kommer inte blogga på mån/tis det vet jag.

Tänkt på en sak. Jag är inte så personlig i bloggen så här kommer 6saker jag tror ni inte vet om mig.

1. Jag har blont ganska långt självlockigt hår.
2. Har en snusdosa i byrålådan
3. Sport freak
4. Min pappa är känd (relativt)
5. Har nu börjat gå hos en kurator, hatar de men måste tydligen de just nu (detta vet inte mina päron om).
6. Har tydligen sjukt bra magmuskler (under fettet)

HAHAHA.... aja... lite personligt kanske. Och drömmen om att bli smal, väga 48-50kg den kommer aldrig att försvinna tills jag nått mitt mål.






Sluta dröm om det ljuva livet,
(vi kommer aldrig va med om det)
Och be aldrig mer om ursäkt
(för sakerna du aldrig gjorde)

Men det äter upp dig när du
ligger i din säng.
Åh gud det gör så ont att nåt
så nära kan va så långt bort.


osw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0