Satan i gatan.

Veckan som är hämsk i 3dagar.

Jag vet. Tråkigt ämne men fick min M idag. Har väl haft turen att få min vid 16bast och de bara haft ca 3gånger om året. Nu har det dock börjat komma lite oftare, men satan i gatan vad ont i magen, ryggen och lederna jag får, plus mycket finnar och dålig hy. Håller dock bara i sig i ca 3dagar sen försvinner mensen. SKÖNT.

Så nu ligger jag här och har ont lite överallt. BUHU... hehe lite synd om mig får det allt va bara för de ;) Brukar inte klaga såå mycket, har HÖG smärttröskel men på senare tiden har jag mer börjat klaga på andra saker, lixom haft ont i själen, innom mig. Annars älskar jag smärta på min kropp (eller älskar och älskar, den smärta jag orsakar själv) men innuti, det är jobbigt.

Nähe, upp vid 05.30, dax att tänka på refrengen då.
Natti Natti lovers ;)

hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0