Inte tid.

Har ingen tid att blogga.

Att blogga för mig är skönt. Att få ut mina tankar och allt jag känner och inte känner. Det är som terapi på både gott och ont.  Just nu räcker min tid inte till. Jag har saker att göra hela tiden. Riktigt jobbigt ibland att inte känna att man har en lugn stund.

Det har åter igen blivit föör mycket mat och inte tillräckligt med träning. Dock varit ute och sprungit en runda, tagit en PW och kört min dagliga styrka hemma. Men det känns så fel, ALLT känns så fel.

Hoppas vinden väner för min del. I mogon ska jag äta gröt till frukost, kyckling till middag och sen bara melon och jordgubbar. NU JÄVLAR. HATAR MIGSJÄLV. Jag är inte värd att finnas, inte just nu.

jag vill ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0