Förtjänar det sämsta.

Fy fan, jag känner mig totalt värdelös.

Dagarna går så bra. Både matmässigt och jobbmässigt. Jag trivs och har kul med mina arbetskamrater. Tiden går fort. Jag äter ett knäcke med gurka till fikat och 2till lunch med en frukt. TOPPEN. Men det är när jag kommer hem och sätter mig, DÅ kommer paniken. Går till kylen, kollar in, stänger, kollar frysen, stänger och sen sätter helvetet igång. Ja, ni fattar. Vad är det för fel på mig?

Tänk ett liv utan hets. Det vore fucking grate. Jag skulle gå ner 10kg lätt utan de. Men det har blivit som en dålig ond cirkel. Jag har så svårt att sluta, att bryta cirklen. På ett sett njutare jag av att spy och skulle inte vilja lägga av med det. Men jag förstör migsjälv och jag vet att mina tänder tar stryk. Jag vill kunna bli 30 och ha mina egna tänder. Vad fan ska jag ta mig till?

Det ända jag vill är att bli smal och lycklig.


smal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0