Psyket är min största rädsla!

Kan ni förstå att jag är rädd för mig själv.!
Låter lustigt, men kan inte riktigt lita på allt jag gör.
Tex när jag får ångest försvinner jag till nått annat ställe och kommer inte igåg vad jag höll på med efter.
Sjukt ju...

Till de possetiva, efter vägningen i morse va jag nere på 57.6kg
wiihoo.. hehe! liten bit på vägen iallafall.
Känns bra att det går ner och inte upp.

Mat:

Frukost: Fibregröt m kanel och 1dl mjölk
Lunch: typ någon gryta av någe slag. Blandade ut med sallad. Så bara lite!
Mellis: 1/3 bulle m kaffe
Kvällsmat: Nägra vindruvor

Totalt: ca:500-600kcal

Helt okey. Onödigt med bullen, men fick smaka av mamma då vi va på stan och fikade.
Sa faktist att jag bara skulle ha kaffe men "smaka nu lite på bullen" så blev de som de blev!!!!

Nu ska jag försöka sova!

s

Natti /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0