Im Back!

Tillbaka till bloggandet (kanske).
Varför? Jo, för jag mår sämre än jag någonsin gjort, då handlar det inte om vikten och hur tjock jag är utan om mycket mycket annat!
Just därför tänkte jag börja blogga igen, för att få ur mig saker som jag vill få ur mig och kanske att det hjälper med vikten också.
Just nu går det lite bättre med maten. Har inte ätit jätte mycket de senaste dagarna ligger under 1000kcal både torsdag, fredag, lördag och de är bra för att vara mig.
Jag kommer att försöka hålla mig under 1000kcal hela veckan. Kanske blir svårt i morgon då vi ska på "kalas" men ska göra mitt besta för att försöka slippa så mycket som möjligt.

Just nu ligger min vikt på 59.4kg JAG VET. Det är för mycket.!!!!!
Mitt mål är 50kg men har ett delmål på 55kg. Då är jag på god väg.


Annars så mår jag inte prima. Fryser ständigt och har jobbigare ångest över pappa och mamma.
Jag skakar, får hjärtklappning och ont i magen! Skit jobbigt faktist!
Jag mår verkligen inte bra av detta!

Så här vill jag se ut...

k

Eller såhär...

f

Aja... drömma kan man ju!

Ha det bra alla!

Natti //J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0