PanikÅngest

Det blev mycket FÖR MYCKET!

Maten gick väl ganska okej.
Tog inte så mycket. Nöjd.
Men sen kom efterretten och de va redan upplaggd i en tallrik.
Det va mycket och det bara växte i munnen tugga efter tugga!
Pluss 2glas vin och 5godisbitar.

Detta va det som blev i kväll. Säkert över 1000kcal!!!!!!!!!!!
Jag kan inte hjälpa att en bra kväll med underbart sällskap förstörs när jag får sån ångest både under och efter allt ätande. Tycker bara det är så sjukt onödigt!

Nu kollar jag på skidorna. Spännande! Goo Sverige!

hb

Nu ska jag försöka sluta skaka och INTE spy, utan kanske försöka lungna ner mig och försöka sova så jag är utvilad till en ny dag!

Hoppas er dag gick bättre!
Sweet Dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0